Vytváříme ucelené koncepce corporate designu včetně grafických manuálů.
Dobře provedené grafické ztvárnění, které zaujme nejenom zpracováním, ale i nápadem napomáhá k zviditelnění jednotlivých podnikatelských subjektů na trhu a to je právě to, co od nás naši zákazníci očekávají. Základem corporate designu je grafický manuál, který obsahuje logotyp (značku) firmy a popisuje, jak logo a prvky s ním související správně aplikovat v praxi a jak s ním naopak nezacházet. Logo společnost všude doprovází a prezentuje.Funguje jako identifikace, symbol, který vyjadřuje činnost společnosti.Značka či logotyp, případně jejich kombinace . Její barevnost zpravidla definuje firemní barvy. Včetně loga je vytovřený logomanuál, kde jsou rozebrány vlastnosti.
TENTO MANUÁL BY MĚL PŘEDEVŠÍM OBSAHOVAT:
- - Logotyp
- - Verze a barevné verze logotypu
- - Definice firemních barev
- - Stanovení proporcí logotypu
- - Definice ochranné zóny logotypu
- - Stanovení velikostí logotypu
- - Zakázaný styl
- - Firemní písmová rodina
Pokud má být dodržena prestiž a jednotnost Vaši společnosti, je zapotřebí dodržet jednotný firemní vzhled jak tištěných tak i elktronických dokumentů. proto vytváříme Corporate design - jako ucelenou grafickou tvář společnosti.
VEŠKTERÉ GRAFICKÉ MATERIÁLY JSOU UCELENY A DO TĚCHTO MATERIÁLŮ PATŘÍ NAPŘ.:
- - Vizitka, Hlavičkový papír, Klopové desky, Desky, Trhací blok, Propisky, Kalendáře atp.
- - Obálky, Razítka, Prezentační tiskoviny, Prezentační reklamní předměty
- - Potisk firemního vozidla
- - Šablona e-mailu, Šablona prezentace
- - Identifikační karta zaměstnance
- Označení sídla/pobočky společnosti, Označení kanceláře
Webdesign Webdevelopment Webové aplikace Logotyp & Logo SEO optimalizace Velkoplošná reklama
Tisk Reklamní tiskoviny Polepy Reklamní předměty Obalová grafika Časopisy, katalogy, brožury