Loga a logotypy

Jsou písmenným nebo grafickým znázorněním společnosti, produktu nebo jednotlivce.

Jsou často nezbytnou součásti identifikace firmy. Grafické značky jsou rozděleny do dvou hlavních skupin. Těmi jsou logotypy (písmenné značky) a piktogramy (grafické značky). Dnes se obě tyto možnosti obvykle kombinují. Jsou základem pro tvorbu corporate design (firemní design), což je vizuální tvář společnosti (logotyp, reklamní materiály, vizitky, hlavičkové papíry, billboardy, …). Ta je sjednocena v tzv. grafickém manuálu, kde jsou uvedena veškerá pravidla a parametry dovolující použití logotypu a grafických symbolů na reklamních materiálech.

KRITÉRIA PRO KVALITNÍ LOGOTYP:

  • - jednoduchost
  • - zapamatovatelnost
  • - originalita
  • - jednoznačnost
  • - kvalita grafického projevu
  • - čitelnost v různých barevných provedeních (invertované barvy, černobílá)

Webdesign Webdevelopment Webové aplikace SEO optimalizace Corporate design Velkoplošná reklama

Tisk Reklamní tiskoviny Polepy Reklamní předměty Obalová grafika Časopisy, katalogy, brožury